Sunday, September 13, 2009

Apple Pie





Used my spare time to finish my apple tree. Here are the in-game results. These shots are from my route. Back to real world..back to work, have a nice week.
I used this tree to make a mid-distance group of apple trees to safe the fps.
Therefore I made a single box with tex shader, and used it as a child for my apple tree.
I placed the box behind the appletree and pressed printscreen. After that I used the 'select by color' tool of PSP to cut out the background. Here's a example of the results:

Regards SAD


2 comments:

  1. Anonymous14/9/09 14:40

    Wat een prachtige beelden. Indrukwekkend die riviertjes en die brandende fakkel. Zelf kan ik niks van railworks maken. Alleen maar spelen. Ben gepensioneerd basisschoolleraar en amateur organist/pianist en gek van treinen. Vol wel railsim.de. Is er in Nederland niets anders dan Treinpunt.nl? De route lijkt mij zeker de aanschaf waard. Ik kom wel vaker terug op je pagina. o, ja ik heb wel op anonym gedrukt, maar mijn email is wimfrankhuijzen@gmail.com. Mag ik ook vragen stellen over senerious en downloaden van lokomotiven etc. Ben daar huiverig voor, gezien mijn mislukkingen met updaten van RS MK2. Geniet nu van Railworks.
    Groeten Wim

    ReplyDelete
  2. Dankje, Ik zal je binnekort mailen. Downloaden van content is nu veel makkelijker, want je kunt alles nu ook weer makkelijk deleten. Je hebt gewoon een keer pech gehad.
    tot horens,

    SAD

    ReplyDelete